تبليغاتX
bonny

bonny

menu

     

         

                                            

                                             

+ نوشته شده در  ساعت 22:22  توسط حسین 

غذاهای چرب 'حافظه را تقویت می کند'

مطالعه ای تازه در آمریکا حاکیست که مصرف غذاهای چرب می تواند به تقویت حافظه کمک کند.

تیمی از محققان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در اِرواین کشف کرده است که اسیدهای اولیک موجود در چربی، در معده تبدیل به یک عامل تقویت کننده حافظه می شود.

به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت 4:27  توسط حسین  | 

مغز مصنوعی تا ده سال دیگر تولید می شود

به گفته یک محقق برجسته تولید مغز مصنوعی تا ده سال دیگر امکان پذیر خواهد بود.

هنری مارکرام، مدیر طرح مغز آبی رنگ در یک کنفرانس علمی در آکسفورد بریتانیا گفت تولید مغز مصنوعی می تواند در درمان بیماری های روانی نقش داشته باشد.

به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت 4:16  توسط حسین  | 

تاثیر شنیدن ترانه های موهن بر رفتار جنسی نوجوان ها

به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت 22:15  توسط حسین  | 

نوشیدن قهوه علائم آلزایمر را کاهش می دهد

به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت 21:32  توسط حسین  | 

تلقین مثبت همیشه کارساز نیست

به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت 21:3  توسط حسین  | 

راهنمای خرید کامپیوتر

برای خواندن مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت 4:52  توسط حسین  |